12 lutego 2013

Zakochany Foodstock (Kraków)


W ubiegłą niedzielę w Klubie Fabryka w Krakowie odbyła się trzecia edycja imprezy z cyklu „Fabryka Smacznej Kuchni” – tym razem, z okazji zbliżających się Walentynek, pod hasłem „Zakochany Foodstock”. Była to moja pierwsza wizyta na tej imprezie i jedno trzeba przyznać – widok smakujących, mlaskających, zajadających i oblizujących się tłumów jest absolutnie bezcenny! Zapraszam na moją fotorelację z tego wydarzenia.








A który wystawca w niedzielę podbił moje serce? Na pewno Zielony Talerz prezentujący ekologiczne łakocie. Muffinki „Czarny Las” z kremem śmietankowym na bazie oleju kokosowego, z belgijską czekoladą i wiśniami oraz tartaletki na kruchym cieście orzechowym, z kremem waniliowym i orzechami włoskimi przesłodko rozpływały się w ustach.


Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie również Yellow Dog. Po mojej pierwszej wizycie w tej restauracji miałam dość mieszane uczucia. Dzięki Foodstockowi w końcu spróbowałam bananowego tiramisu i byłam wniebowzięta! "Naleśnik" też był świetny.



Także zwycięzca głosowania, Youmiko Sushi, szczególnie urzekł mnie swoim „torcikiem” (choć temaki wcale nie były gorsze) – kulka ryżu owinięta surowym płatkiem łososia tworzącym łódeczkę dodatkowo wypełnioną tatarem była perfekcyjna. Gratuluję!


Reszta zdjęć w mojej galerii na Facebooku. Zapraszam!

3 komentarze :

  1. :D cudne zdjęcia
    nie posiadam FB więc jeśli mogłabyś dać znać przed kolejną edycją i u siebie z chęcią bym się wybrała :) i poznała kolejne Krakowskie smakowe zakątki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to prawda Aniu, było pysznie :) Ja jeszcze z Zielonego talerzyka tofurnika pochłonęłam, a Spółdzielania zachwyciła tarta buraczaną oraz preclem. No a przecież Hummus Amamamusi był jak zwykle nieustannie pyszny, a ich zupyyy. Oby jak najszybciej do następnego Foodstocka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo, tu Zielony Talerz :) Ślicznie dziękujemy za te ciepłe słowa! Bardzo, bardzo się cieszymy, że nasze słodkości tak Wam posmakowały ^^ Wspaniale! Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy: www.facebook.com/ZielonyTalerz !

    OdpowiedzUsuń