22 października 2013

Relacja: Otwarcie Tao - Teppanyaki & More


W ubiegłą niedzielę miałam okazję być na oficjalnym otwarciu restauracji Tao Teppanyaki & More. W lokalu przejętym po Kurze, na ul. Józefińskiej 4, czyli zaledwie kilka kroków od Kazimierza, Kładki i świetnej ZaKładki, właściciel Zen postawił na azjatycką kuchnię z teppanem w roli głównej. 

Wysmakowany, nieco minimalistyczny, kremowo-biały wystrój, gdzieniegdzie przełamany jasnozielonymi elementami tworzy bardzo spójne, nieprzerysowane wnętrza. Jednak największe wrażenie zrobił na mnie ogród: rozległa zielona przestrzeń z wysokimi krzewami, otoczona przez obrośnięte pięknym bluszczem ceglane mury, wraz z uroczym drewnianym tarasem z pewnością tworzy jeden z najbardziej oryginalnych restauracyjnych "ogródków" w Krakowie - to ogród z prawdziwego zdarzenia! 

Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć z otwarcia:

























































































Reszta zdjęć wkrótce w galerii tutaj. Zapraszam!

1 komentarz :

  1. :)) jeszcze nie byłam, ale nie omieszkam zajrzeć bo projektowałam kurę i ciekawa jestem jak to pozmieniali:((

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się tekst? A może nie zgadzasz się z moją opinią? Chętnie poznam Twoje zdanie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...