14 lutego 2016

Relacja: Najedzeni Fest! Afrodyzjaki (Kraków)


Dzisiaj, w święto zakochanych, w hotelu Forum odbyła się kolejna edycja krakowskiego festiwalu kulinarnego Najedzeni Fest! Było niezwykle kolorowo i romantycznie  niektórzy wystawcy mocno postarali się o to, by swoim stoiskiem przyciągać wzrok głodnych gości.  

Jak zwykle nie sposób było spróbować wszystkiego, ale skusiłam się m.in. na wspaniałą zupę od Eataway  dal shorba z czerwonej soczewicy, z pomidorami, imbirem, czosnkiem, ziołami i masłem klarowanym (swoją drogą, poczytajcie o tym projekcie  warto!). Zachwyciły stoiska od Atelier, Słodkiej Manufaktury i amerykańskiej cukierni Sweet Life (ich brownie z solonym karmelem porwałam też na wynos). Zaintrygowały kolorowe holenderskie sery, szczególnie ten z lawendą (pyszny!), oraz naturalny popcorn z karmelem i chilli od SnobPop. Zjadłam też całkiem niezłe pikantne butter chicken od katowickiego Hurry Curry (dobra informacja dla miłośników indyjskiej kuchni  od niedawna lokal działa też w Krakowie) i w końcu skusiłam się na meksykańską Calaverę i ich guacamole oraz świetną quesadillę z wieprzowiną, kolendrą, ananasem, żółtym serem i cebulą. Z kolei dzięki zakupom u Pacific Kai będę mogła przywołać smaki wakacji w Brazylii (wróciłam kilka dni temu i już tęsknię) znalazłam u nich tapiokę i pulpę z przeróżnych egzotycznych owoców. 

A Wy tym razem z czym wyszliście z Forum? :)









































Zobacz też:

Bądź na bieżąco:

Reszta zdjęć wraz z podpisami - wkrótce tutaj.

5 komentarzy :

  1. Muszę się kiedyś wybrać, ale zawsze gdy jest, to akurat coś staje mi na drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość słodkości na pewno nie przyciągnęłaby mojego wzroku, ale niektóre dania (i oczywiście sushi!) z chęcią bym popróbowała. ;) Szkoda, że akurat byłam tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra relacja, zdjęcia nieziemskie aż czuje się ten niesamowity klimat jaki musiał tam panować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna relacja tylko część zdjęć nie chce mi się otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy po odświeżeniu strony nadal nie chcą się otworzyć? Sporo ich tu, więc ładowanie może zająć trochę czasu.

      Usuń